مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-07سياسي

شرایط انبار سازمان اموال تملیکی قم رضایت بخش است


رییس کل دادگستری قم وضعیت نگهداری کالاها در انبار سازمان اموال تملیکی قم را رضایت بخش دانسته و در جهت تسریع در تعیین تکلیف این اموال، دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

- ، رییس کل دادگستری استان قم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان قم از انبار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی استان قم بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری، ضمن بازدید از بخش های مختلف این انبار و پیگیری نتایج بازدیدهای قبلی، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم از یکسال گذشته در دستور کار بوده و بازدیدهای مکرری از این انبارها انجام گرفته است و نتایج خوبی در جهت ساماندهی این انبارها بدنبال داشته است؛ اما به دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان قم وضعیت شرایط نگهداری کالاها در این انبار را رضایت بخش دانسته و در راستای تداوم و استمرار انجام اقدامات جهادی در جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال، دستورات قضایی لازم را به منظور رسیدگی بهنگام و رفع موانع موجود صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط انبار سازمان اموال تملیکی قم رضایت بخش است

شرایط انبار سازمان اموال تملیکی قم رضایت بخش است