مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-07سياسي

درخواست دانشجویان اهل سنت برای محاکمه مسببان حادثه تروریسیتی حرم رضوی


دانشجویان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی، خواهان محاکمه هرچه زودتر مسببان این اقدام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی، خواهان محاکمه هرچه زودتر مسببان این اقدام شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ سوره مبارکه تکویر_آیه 9 در سومین روز از ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی 3 نفر از دانش آموختگان مکتب پاک محمدی(ص) با زبان روزه در جوار حرم مطهر امام هشتم (رض) مورد حمله قرارمی گیرند که یک نفر از این روحانیت معزز به فیض شهادت نائل می آیند.

جایگاه اهل بیت و علی الخصوص حضرت رضا (علیه السلام) نزد علمای اهل سنت بسیار رفیع می باشد وهمواره مورد توجه علما و ادیبان و عارفان اهل سنت بوده است.

هدف این ترور ناجوانمردانه ایجاد تفرقه و ضربه زدن به آرمان وحدت اسلام ناب محمدی(ص) می باشد،دشمن با طراحی از پیش تعیین شده سعی دارد تا با هجمه رسانه ای، این اتفاق را به پای یک مذهب یا قوم خاص بیاندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان اهل سنت برای محاکمه مسببان حادثه تروریسیتی حرم رضوی

درخواست دانشجویان اهل سنت برای محاکمه مسببان حادثه تروریسیتی حرم رضوی