مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-07اجتماعي

پیگیری تخلفات زیست محیطی بیمارستان های گناوه در محاکم قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: پرونده تخلفات زیست محیطی بیمارستان های گناوه در محاکم قضایی در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز عبدالهی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فاضلاب بیمارستانی از خطرناک ترین فاضلاب های تولید شده در محیط های بیمارستانی و درمانی انسان و دام است که ورود آنها به طبیعت می تواند تأثیرات نامطلوب متعددی را به همراه داشته باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه افزود: به همین دلیل تصفیه فاضلاب در بخش های درمانی اهمیت بسیار زیادی داشته و در حال حاضر نیز محدودیت های بسیار زیادی برای ورود این پساب ها به طبیعت اعمال شده است.

وی گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه بر همین اساس و با حساسیت زیاد پارامترهای خروجی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان این شهر را پیگیری می کند.

وی بیان کرد: پس از آلودگی های تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان گناوه و تشکیل پرونده در محاکم قضایی، در آخرین اقدام با حضور مشترک مراجع قضایی و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست در محل، تخلفات زیست محیطی بیمارستان ثبت و صورتجلسه شد تا پرونده این آلودگی ها وارد فاز جدیدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تخلفات زیست محیطی بیمارستان های گناوه در محاکم قضایی

پیگیری تخلفات زیست محیطی بیمارستان های گناوه در محاکم قضایی