مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-07سياسي

14 مسجد شاخص اردبیل میزبان برنامه های قرآنی «کاروان نور»


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری برنامه های قرآنی در قالب «کاروان نور» در 14 مسجد شاخص در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد.

- اردبیل- رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری برنامه های قرآنی در قالب کاروان نور در 14 مسجد شاخص در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عزیز صابر بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های قرآنی با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج محلات شهر اردبیل، با تبریک ایام پربرکت ماه رمضان، اظهار کرد: مسجد بر اساس آیات و روایات، مهمترین پایگاه رشد و پیشرفت اسلام و مسلمانان بوده است، مسجد هدایتگر بوده و هر مسجد در شعاع امکانات و توانمندی خود بر جمعیت اثرگذار است و از این نظر نیاز است که برنامه ها، فعالیت ها و مسابقات قرآنی در مساجد برگزار شود.

وی افزود: مساجد از صدر اسلام تاکنون نقش مؤثری در عرصه های مختلف زندگی مسلمانان به خصوص در ترویج فرهنگ قرآنی داشته و به یقین قاریان و حفاظ قرآن از بچه های مسجد و تربیت یافتگان مسجد هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج محلات بیشتر با جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند و نقش مؤثری در احیا و کارکردهای دینی را بر عهده دارند، گفت: پایگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مسجد شاخص اردبیل میزبان برنامه های قرآنی «کاروان نور»

14 مسجد شاخص اردبیل میزبان برنامه های قرآنی «کاروان نور»