مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-07سياسي

تهران 33 هزار ساختمان ناایمن دارد / 123 بنا شبیه پلاسکو


از میان این 33 هزار ساختمان، 360 ساختمان نیازمند مداخله شدید هستند و 123 ساختمان نیز وضعیتی شبیه ساختمان پلاسکو دارند که باید فکری اساسی برای آن شود و در این میان قوه قضاییه نقش موثری بر عهده دارد.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از شناسایی 33 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی داوری در نشست کارگروه هشدار سازمان مدیریت بحران کشور که با هدف بررسی موضوعات مربوط به پیشگیری و کاهش خطر و بررسی نقش قوه قضاییه در کمک به اجرای درست طرح های کاهش خطر در محل مرکز فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، از بی توجهی عمومی به موضوعی ایمنی به عنوان یکی از مشکلات اصلی در مبحث پیشگیری یاد کرد و گفت که باید این بی توجهی از بین رفته و مردم نسبت به موضوع ایمنی دغدغه داشته و آن را جزو اولویت های خود قرار دهند.

وی از شناسایی 33 هزار ساختمان ناایمن در سطح تهران خبر داد و گفت: این ساختمان ها هریک به نسبت های متفاوت و به دلایل مختلف دارای سطحی از نا ایمنی هستند و لازم است که برای حل مشکلات آنها مداخله جدی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: از میان این 33 هزار ساختمان، 360 ساختمان نیازمند مداخله شدید هستند و 123 ساختمان نیز وضعیتی شبیه ساختمان پلاسکو دارند که باید فکری اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران 33 هزار ساختمان ناایمن دارد / 123 بنا شبیه پلاسکو

تهران 33 هزار ساختمان ناایمن دارد / 123 بنا شبیه پلاسکو