مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-07سياسي

کسب و کارهای خانگی در البرز را توسعه می دهیم


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: امیدواریم رشته ها و رسته های شغلی را بتوانیم در مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی ظهر امروز در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت کار و رفاه اجتماعی که در مرکز شهید خدایی برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز امروز میزبان رییس جمهور در دولت مردمی است.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه در غالب شورای هماهنگی دستگاه های تابع تعاون و کار و رفاه اجتماعی امروز میز ارتباطات مردمی وزارتخانه و سازمان های تابع را به صورت متمرکز برگزار و به همشهری های خود خدمت مستقیم ارائه می دهیم، افزود: وزارتخانه تعاون همراه با سازمان های فنی و حرفه ای، بهزیستی، تأمین اجتماعی، مدیریت درمان، صندوق بازنشستگی و غیره در ارتباطی با بدنه و اقشار مردمی در این محل حضور دارند که بتوانیم خدمت مستقیم و رو در رو با مقامات را با مردم داشته باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عنوان کرد: یکی از محورهای اصلی ما حوزه اشتغال است که بنا بر تعهدی که استان البرز در حوزه اشتغال دارد امروز می خواهیم مستقیم از جوانان و همه اقشاری که جویای شغل هستند دعوت کنیم تا به این ستاد و به این میز مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای خانگی در البرز را توسعه می دهیم

کسب و کارهای خانگی در البرز را توسعه می دهیم