مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-07حوادث

سرقت 400 میلیون تومانی ارز دیجیتال/ تعمیرکار تلفن همراه سارق بود!


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به سرقت کیف پول دیجیتال مشتری خود کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت کیف پول دیجیتالی مشتری خود کرده بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و با توجه به اظهارات مالباخته و همچنین سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا، سرنخ هایی از هویت متهم بدست آمد.

وی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که سارق فردی به جز تعمیرکار موبایل گوشی تلفن همراه هوشمند شاکی نبوده و به دلیل بی دقتی مالباخته در نگهداری کیف پول رمز ارز و عدم گذاردن رمز روی برنامه های کاربردی گوشی تلفن همراه، متاسفانه کیف پول دیجیتالی وی توسط تعمیر کار گوشی تلفن همراه خالی شده است که این اهمال کاری شاکی، تعمیرکار موبایل را وسوسه و موجودی کیف پول دیجیتال وی را خالی کرده است.

رییس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه متهم پس از تشریفات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ادله دیجیتالی مرتبط با سرقت موصوف دستگیر و به پلیس فتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 400 میلیون تومانی ارز دیجیتال/ تعمیرکار تلفن همراه سارق بود!

سرقت 400 میلیون تومانی ارز دیجیتال/ تعمیرکار تلفن همراه سارق بود!