مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-07اقتصادي

کمک بلاعوض 100 میلیون تومانی بهزیستی به مددجویان برای ساخت مسکن


سرپرست بهزیستی استان مرکزی از اختصاص مبلغ 100 میلیون تومان کمک بلاعوض به هر خانوار به منظور تکمیل پروژه 24 واحدی مسکن مهاجران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد زیدوند ظهر امروز در حاشیه جلسه مسکن مهر معلولین مهاجران که با حضور امیدی سرپرست اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی، نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان و رییس اتاق تعاون و سایر اعضای جلسه برگزار شد، از اختصاص مبلغ 100 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت تکمیل پروژه مسکن مهر مددجویان بهزیستی خبر داد.

وی افزود: در این پروژه تعداد 20 نفر از مددجویان از گروه های مختلف شامل افراد دارای معلولیت، خانواده های نیازمند اجتماعی از جمله زنان سرپرست خانوار که واجد شرایط احداث مسکن بودند از این کمک ها بهره مند شده اند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: در بهزیستی از سال 1389 طرحی با عنوان نهضت مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار مطرح شد تا بر مبنای آن افرادی که فاقد سرپناه هستند، خانه دار شوند.

زیدوند تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح در کشور، بهزیستی استان مرکزی نیز از همان سال اقدامات خود را در راستای اجرای این مهم با ثبت نام از واجدین شرایط تحت پوشش بهزیستی آغاز کرد وی بیان داشت: منابع تأمین اعتبار واگذاری واحدهای مسکونی به معلولان تحت پوشش، کمک بلاعوض از طرف سازمان بهزیستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بلاعوض 100 میلیون تومانی بهزیستی به مددجویان برای ساخت مسکن

کمک بلاعوض 100 میلیون تومانی بهزیستی به مددجویان برای ساخت مسکن