مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-07سياسي

وحیدی: پروژه گازرسانی به روستای «کندر» به زودی تکمیل می شود


وزیر کشور در بدو ورود به استان البرز و بازدید از روستای کندر گفت: پروژه گاز رسانی به این روستا در آینده نزدیک تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از البرز، احمد وحیدی که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان کرج سفر کرده  است در جمع مردم روستای کندر حاضر شد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که اقداماتی از این قبیل انجام و اگر کمبودی نیز وجود دارد جبران و پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهید پرور بودن این روستا گفت:  تقدیم تعداد زیادی شهید خانواده های ساکن در روستای کند کرج بیانگر حضور انقلابی این خانواده ها در عرصه های مختلف انقلاب و نظام اسلامی است.

وزیر کشور با آرزوی سالی پر از خیر و شادی و برکت برای تمام مردم  ایران به ویژه روستاییان استان البرز اظهار داشت: ما خدمت مردم آمدیم که هم عرض سلام و ارادت خود را به مردم منطقه و روستای شهید پرور کندر دشاته باشیم و  هم در جریان وضعیت زندگی روستاییان عزیز قرار بگیریم.

در ادامه این دیدار مطالبات مردم این روستا در خصوص حریم جاده ای، کشاورزی، ساخت و ساز های غیر مجاز و ادامه گازرسانی با وزیر  کشور در میان گذاشته شد.

روستای کندر یکی از مناطق  گردشگری  کرج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: پروژه گازرسانی به روستای «کندر» به زودی تکمیل می شود

وحیدی: پروژه گازرسانی به روستای «کندر» به زودی تکمیل می شود