مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-07بين الملل

سناتور آمریکایی به بایدن: اجازه ندهید ملاحظات سیاسی مانع توافق با ایران شود


قانونگذار عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از رییس جمهور این کشور خواست، اجازه ندهد ملاحظات سیاسی مانع از حصول توافق هسته ای با ایران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، کریس مورفی سناتور ارشد آمریکایی در یک مصاحبه تلویزیونی اذعان کرد که اختلافات و ملاحظات سیاسی در این کشور باعث تعلل دولت جو بایدن در هموار کردن مسیر به منظور رسیدن به توافق در مذاکرات وین با موضوع توافق هسته ای برجام شده است.

اندریا میشل مجری با سابقه شبکه ام اس ان بی سی  در مصاحبه با کریس مورفی سناتور دموکرات کنگره آمریکا با او درباره تنش های واشنگتن با مسکو بر سر اوکراین و همچنین مذاکرات وین با موضوع احیای برجام سوال کرد.

قانونگذار ارشد و هم حزبی جو بایدن در این مصاحبه اذعان کرد جنجال ها و ملاحظات سیاسی در آمریکا مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات وین شده و به دولت جو بایدن توصیه کرد با برداشتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست سازمان های تروریستی، راه را برای حصول توافق با ایران باز کند.

اندریا میشل خبرنگار آمریکایی در بخشی از این مصاحبه به گفت و گوی خود با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و از کریس مورفی نماینده ایالت کنتیکت در مجلس سنای آمریکا پرسید: من می خواستم از شما سوالی درباره ایران بکنم چون صبح امروز من از وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی به بایدن: اجازه ندهید ملاحظات سیاسی مانع توافق با ایران شود

سناتور آمریکایی به بایدن: اجازه ندهید ملاحظات سیاسی مانع توافق با ایران شود