مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-07سياسي

پیشگیری از علل وقوع جرم در اولویت کاری همه مسئولان قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پیشگیری از علل وقوع جرم در اولویت همه مسئولان ذیربط قرار گیرد چراکه بسیاری از انحرافات و جرایم ریشه در مسایل اقتصادی، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پیشگیری از علل وقوع جرم در اولویت همه مسئولان ذیربط قرار گیرد چراکه بسیاری از انحرافات و جرایم ریشه در مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنجشنبه 18 فروردین در دیدار اعضای هیات امنای ستاد دیه استان خراسان جنوبی اظهار کرد: برخلاف پندارهای عده ای در داخل و خارج، با دست قدرت الهی شرایط ویژه ای در داخل کشور، منطقه و جهان برای ایران رقم خورد که البته لوازمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: نباید شرایط جامعه به صورتی رقم بخورد که افراد در گناه بلغزند و نتیجه آن طبق قانون، تعقیب و تنبیه و زندان باشد و بعد پاسخ بدهند که ما نمی توانیم مردم را به زور به بهشت ببریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این درست است اما لغزشگاه هاست که مردم را به جهنم می برد، وقتی چرخ اقتصاد را فلج کنند و یک عده پول های بادآورده را بربایند و عده ای برای معیشت روزمره دچار مشکل باشند، این مسایل پیش می آید و اینها معلول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از علل وقوع جرم در اولویت کاری همه مسئولان قرار گیرد

پیشگیری از علل وقوع جرم در اولویت کاری همه مسئولان قرار گیرد