مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-07اقتصادي

راه اندازی 3 واحد فرآوری مواد معدنی در «نهبندان»/ کاهش 50 درصدی نرخ بیکاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان عصر امروز در اولین کمیته اشتغال شهرستان، اظهار داشت: با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، امسال سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده و کمیته اشتغال باید برای افزایش اشتغال برنامه ای تدوین کند.

وی بیان داشت: طبق آخرین آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نرخ بیکاری شهرستان نهبندان در اسفندماه سال گذشته به 8 درصد رسیده که این شاخص در سال 1395 رقم 16 درصد بوده که با تلاش های صورت گرفته نشان از کاهش 50 درصدی دارد.

فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه عوامل کمیته اشتغال باید برنامه عملیاتی و راهبردی برای تحقق شعار سال داشته باشند، افزود: شهرستان نهبندان در سال گذشته 117 درصد تحقق اشتغال داشته است که یک هزار و دو نفر سهمیه اشتغال بوده که یک هزار و 182 نفر در شهرستان محقق شده است.

بیکی گفت: اعداد و آمار اشتغال ایجاد شده توسط بنیاد برکت، مشاغل خانگی، بخش های صنعتی و معدنی سبب شده که نرخ بیکاری به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد و نظارت ها در این بخش ها نیز باید مستمر باشد.

وی با بیان اینکه باید شغل هایی برای افراد با سطح تحصیلی و سلایق مختلف راه اندازی کنیم، ادامه  داد: امسال سه واحد تولیدی در حوزه فرآوری معدنی با اشتغال 350 نفر راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 واحد فرآوری مواد معدنی در «نهبندان»/ کاهش 50 درصدی نرخ بیکاری

راه اندازی 3 واحد فرآوری مواد معدنی در «نهبندان»/ کاهش 50 درصدی نرخ بیکاری