مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:022022-04-07سياسي

البرز نیازمند عنایت ویژه در حوزه امکانات و اعتبارات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجه الاسلام و المسلمین محسن کازرونی، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان، در سفر یک روزه رییس جمهور و هیأت دولت به استان البرز با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، گفت: یکی از مصداق های امانت رأی بود که مردم برای ان دوره از ریاست جمهوری پای صندوق رفتند.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه مردم درست انتخاب کردند تا در شرایط فعلی کشور بتوانیم شاهد بهبود شرایط باشیم، ادامه داد: باید به حکومت عدالت کنیم تا به هدف امام زمان (عج) برسیم، عدالت اگر بخواهد تحقق پیدا کند چند مولفه نیاز دارد که یکی از را ه های آن شناخت جامعه اعم از مشکلات و ظرفیت ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه با دیدار و بازدیدهای استانی دولت محترم می تواند در شناخت نقاط ضعف و قوت کشور به نتیجه برسد، اظهار کرد: استان البرز نیازمند عنایت ویژه ای از هر نظر است؛ ما فرزند دیر متولد شده ای هستیم که مهاجر خیز قلمداد می شویم اما بسیار از زیرساخت ها را نداریم.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری با اشاره به اینکه البرز ظرفیت های بسیار انسانی در خود جای داده است، ادامه داد: بنا به شعار سال و حضور نخبگان و ظرفیت های علمی در استان البرز نیاز است شاهد توسعه و پیشرفت البرز در سال جاری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز نیازمند عنایت ویژه در حوزه امکانات و اعتبارات است

البرز نیازمند عنایت ویژه در حوزه امکانات و اعتبارات است