مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-07سياسي

حال یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی وخیم است


هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده اند.

- هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد در منطقه شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بوده اند.

مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: در حال حاضر وضعیت کلی حجت الاسلام دارایی، دیگر مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در شرایط وخیم قرار دارد و نیازمند دعای خیر مردم در ماه مبارک رمضان است.

دکتر مسعود خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه به طور معمول بیمارانی که مورد حمله و پارگی شکمی قرار می گیرند،تکلیفشان بین 48 تا 72 ساعت بعد مشخص می شود، اکنون وضعیت حجت الاسلام دارایی به دلیل شدت جراحات قابل ارزیابی نیست.

وی ادامه داد: یک عمل شکمی دیگر دیروز بر روی ایشان توسط جراحان حاذق و پزشکان ماهر مشهد انجام شد و این روحانی اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید کامیاب این شهر تحت مراقبت و درمان قرار دارد.

مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: این عمل بسیار سنگین و زمانبر بود که کادر درمان و پزشکان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته و با لطف الهی و عنایت امام رضا(ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی وخیم است

حال یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی وخیم است