مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-07حوادث

سواری پژو با 268 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی توقیف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سواری پژو 405 حامل مواد مخدر در شهرستان خوسف شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن 268 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سواری پژو 405 حامل مواد مخدر در شهرستان"خوسف"شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن 268 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار ناصر فرشید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در شهرستان خوسف هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو 405 که در حال تردد بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: راننده سواری پژو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شدکه ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با انجام به موقع اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو268 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار فرشید با بیان این که درسال گذشته بیش از 78 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است ؛ خاطر نشان کرد: ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواری پژو با 268 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی توقیف شد

سواری پژو با 268 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی توقیف شد