مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-07سياسي

البرز پارکینگ مدیران سایر استان هاست/ وجود یک میلیون حاشیه نشین


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز گفت: به روندی که این استان را به پارکینگ مدیران سایر استان ها و سکوی پرش تهرانی ها تبدیل کرده پایان دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا فلاحی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با نخبگان، علما، خانواده های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که با حضور رییس جمهور مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج برگزار شد، اظهار کرد: در طول 200 روز گذشته شاهد گشایش های قابل تأملی در اداره کشور بوده ایم.

وی با بیان اینکه به اعتقاد ما این تحولات از سر خوش شانسی نیست و دلیل آن کاملاً مشخص است، تصریح کرد: بوسیدن دست ولی خدا به جای کدخدا برکت می آورد اما متأسفانه در طول سال های گذشته مسائلی همچون کرسنت، ارز 4200 تومانی، نحوه اجرای قانون گران شدن بنزین در آبان 98 و خصوصی سازی های غلط که از جمله نتایج حکمرانی نو ایده آل در اداره کشور است، موجب از بین رفتن اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه ما این دولت را دولت بازگشت اعتماد عمومی ملت می دانیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دولت وعده های سالم و بازگشت به حکومت داری را نشان دهد و توان و اراده مبارزه با فساد در همه سطوح مدیریتی اش قابل رصد باشد تا نقطه عطفی در حکمرانی انقلاب و رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پارکینگ مدیران سایر استان هاست/ وجود یک میلیون حاشیه نشین

البرز پارکینگ مدیران سایر استان هاست/ وجود یک میلیون حاشیه نشین