مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-07اقتصادي

آمار مسافران نوروزی در شاهرود 60 درصد رشد داشت


فرماندار شاهرود بابیان اینکه طی ایام نوروز مشکلی به لحاظ ارائه خدمات در شهرستان نبود، گفت: آمار مسافران نوروزی 60 درصد رشد داشت.

- ، ابوطالب جلالی بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد این شهر ضمن بیان اینکه آمار مسافران نوروزی در شاهرود 60 درصد رشد داشته است، ابراز داشت: با این وجود مشکلی برای ارائه خدمات لازم به مسافران وجود نداشت و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود.

وی بابیان اینکه علیرغم رشد خوب مسافران نوروزی تلفات جاده ای کمتری را طی سال جاری شاهد بودیم، افزود: اطلاع رسانی، تهیه و توزیع کالا و خدمات نیز طی این برهه به خوبی صورت گرفت.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه طی ایام تعطیل در شهرستان با هیچ گونه کمبودی مواجه نبودیم، ابراز داشت: بازار و ارائه خدمات توسط تیم های مختلف مورد رصد و بازبینی قرارگرفته است تا مسافران نوروزی با خاطره خوش شهرستان را به سمت مقصد خود ترک کنند.

جلالی بابیان اینکه برپایی نوروز گاه ها و نمایشگاه صنایع دستی اقدام خوبی بود که توانست ظرفیت ها و توانمندی شهرستان را به نمایش بگذارد، تصریح کرد: اقدامات لازم توسط ستاد اسکان مدارس و امدادرسانی به موقع هلال احمر و اورژانس نیز شایان تقدیر است چراکه باعث شد تا مسافران رضایت کامل را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مسافران نوروزی در شاهرود 60 درصد رشد داشت

آمار مسافران نوروزی در شاهرود 60 درصد رشد داشت