مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-07پزشكي

پزشکان باید کارت خوان نصب کنند/برخورد قانونی با پزشکان متخلف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، دادستان شهرستان لاهیجان طی نامه ای تمامی واحد های زیر مجموعه وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی را ملزم به نصب دستگاه کارت خوان کرد.

  در نامه دادستان لاهیجان آمده است تمامی پزشکان، دندان پزشکان، پیراپزشکان، داروسازان و افرادی که مجوز فعالیت آن ها از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی صادر می شود، ملزم به نصب پایانه فروشگاهی یا دستگاه پوز (کارت خوان) شدند.

  انصاری اجرای این قانون را لازم الاجرا دانسته و تاکید کرد: پزشکانی که نسبت به نصب دستگاه پوز (کارتخوان) اقدام نکنند در بازرسی های سرزده، اقدام قانونی انجام شده و به شهروندان نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

  ابراهیم انصاری در این نامه که به رییس نظام پزشکی لاهیجان نوشت: ملزم شدن پزشکان به استفاده از پایانه های فروشگاهی یا همان دستگاه پوز (کارت خوان) در مطب سبب سهولت پرداخت هزینه های درمانی برای بیماران و از سوی دیگر موجب ایجاد شفافیت در درآمد پزشکان و همچنین دریافت مالیات متناسب با درآمد و عدالت می شود.

  وی با اشاره به مشکلات عدم وجود دستگاه کارت خوان برای بیماران افزود: دریافت وجه نقد به بهانه های خرابی دستگاه پوز موجب سرگردانی بیماران در باجه های بانکی جهت تهیه وجه نقد می گردد و این در حالی است که خود بیمار از لحاظ روحی و روانی آسیب دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان باید کارت خوان نصب کنند/برخورد قانونی با پزشکان متخلف

پزشکان باید کارت خوان نصب کنند/برخورد قانونی با پزشکان متخلف