مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-07اقتصادي

خسارت پسته کاران کرمانی جبران می شود


قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از باغات پسته شهرستان انار گفت: باغاتی که تحت پوشش بیمه هستند مطابق با بیمه نامه ها پیگیری خواهد شد و باغاتی هم که بیمه نیستند گزارشات لازم به وزارت جهاد کشاورزی منتقل خواهد شد تا تصمیمات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی امروز در حاشیه بازدید از باغات خسارت دیده پسته شهرستان انار اذعان کرد: این بازدید نشان دهنده این است که سرمازدگی آسیب جدی به باغات پسته وارد کرده است.

وی بیان کرد: باغاتی که تحت پوشش بیمه هستند مطابق با بیمه نامه ها پیگیری خواهد شد که جبران خسارت صورت گیرد تا کشاورزان از لحاظ توان مالی قادر باشند از باغات پسته خود نگهداری کنند و باغاتی هم که بیمه نیستند گزارشات لازم به وزارت جهاد کشاورزی منتقل خواهد شد تا تصمیمات لازم برای کمک به کشاورزان اتخاذ شود.

 حسن نژاد تصریح کرد: اخیرا جلسه ای باحضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار  ونمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که بنا به دستور وزیر از مناطقی که دچار سرمازدگی شدند بازدید شود که طی امروز منطقه نوق در شهرستان رفسنجان هم مورد بازدید قرار گرفت و گزارشات لازم تهیه تا تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت پسته کاران کرمانی جبران می شود

خسارت پسته کاران کرمانی جبران می شود