مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-07سياسي

فرونشست زمین اولویت اول همه معاونت های استانداری اصفهان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن ابراز تأسف از رویکرد بعضی از رسانه های مجازی در برجسته کردن جملات تقطیع شده، گفت: موضوع خشکسالی و فرونشست زمین از مهم ترین مشکلات استان اصفهان است که به صورت تخصصی اولویت اول همه معاونت های ذی ربط استانداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در پی انتشار برخی از اخبار جاری درخصوص سخنان منصوب به محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه کارگروه سلامت خانواده مبنی بر مضمون جایگاه مبرز مؤلفه جمعیت و مبرهن بحران فرونشست زمین که به صورت تقطیع شده در اختیار افکار عمومی فرا گرفت صفحه شخصی جان نثاری مطلبی منتشر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت وگویی ضمن ابراز تأسف از رویکرد بعضی از رسانه های مجازی در برجسته سازی کردن جملات تقطیع شده، اظهار داشت: موضوع خشکسالی و فرونشست زمین از مهم ترین مشکلات استان اصفهان است که به صورت تخصصی اولویت اول همه معاونت های ذی ربط استانداری از جمله معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی است که در دست پیگیری و اقدام مجدانه است.

  وی ادامه داد: پدیده خشکسالی و فرونشست، پدیده ای است که با مدیریت صحیح و راهبردی منابع آب و استفاده موثر از ابزار کارآمد می توان آن را مدیریت و کنترل کرد و آسیب های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین اولویت اول همه معاونت های استانداری اصفهان است

فرونشست زمین اولویت اول همه معاونت های استانداری اصفهان است