مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-07سياسي

استاندار تهران: جابجایی یا تثبیت بخشداران و رؤسای ادارات تسریع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محسن منصوری استاندار تهران در نشست با فرمانداران استان تهران که عصر امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری برگزار شد، اظهار کرد: در جوار حرم مطهر سیدالکریم اولین نشست فرمانداران و بخشداران استان تهران که نمایندگان عالی دولت در استان تهران هستند را برگزار می کنیم.

  وی گفت: دو روز گذشته نشست شورای اداری استان را برگزار کردیم که مصوبات و دستور کاری را در رابطه با ساختارهای اجرایی فرمانداری ها و بخشداری ها داشتیم که در جلسه امروز بخشی از آنها را مرور و پیگیری می کنیم تا مصوبات در زمینه های مختلف به اجرا نزدیک تر شود.

  استاندار تهران افزود: در رابطه با تحقق شعار سال و تولید با دو مولفه کارآفرینی و اشتغال آفرینی حداکثری و دانش بنیانی، سنگین ترین تکلیف بر عهده فرمانداران و بخشداران است.

  منصوری ادامه داد: امروز در بخشی از جلسه درخصوص شیوه تحقق شعار سال، بحث و تبادل نظر می کنیم تا ضمن کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال، حداکثر استفاده از شرکت ها و صنایع دانش بنیان را دستور کار قرار دهیم.

  وی با تاکید بر تسریع در استقرار ساختارهای اجرایی، بیان کرد: عزل و نصب ها و تغییراتی که لازم است، باید سریع تر در سطح شهرستان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: جابجایی یا تثبیت بخشداران و رؤسای ادارات تسریع شود

استاندار تهران: جابجایی یا تثبیت بخشداران و رؤسای ادارات تسریع شود