مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:172022-04-07اقتصادي

اهمیت ویژه تثبیت اشتغال موجود در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید


رییس مجمع نمایندگان استان البرز با تأکید بر اهمیت تثبیت اشتغال در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید گفت: در شهرک های صنعتی ظرفیت های لازم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی عصر دوشنبه در نشست مشترک وزیر صمت با مجمع نمایندگان و استاندار البرز در خصوص جزییات طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اهمیت تثبیت اشتغال در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید، گفت: در شهرک های صنعتی ظرفیت های لازم وجود دارد، اما در کنار آن حفره های خالی نیز دیده می شود که باید تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: آسیبی که امروز در استان البرز مشاهده می شود، روند اعمال مصوبه استقرار واحدهای صنعتی در شعاع 120 کیلومتری تهران است که همواره مشکلاتی را متوجه طرح های توسعه ای استان می کند و در عمل مانعی برای جذب سرمایه گذار می شود.

وی با بیان این که زمین های بلاتکلیف و واگذارشده در استان البرز وجود دارد که نمونه آن شهرک صنعتی نجم آباد با زمینی به وسعت 800 هکتار است که مصوبه هیئت وزیران را نیز دارد، بیان کرد: این زمین با توجه به قرار گرفتن در محدوده بزرگراه غدیر، ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال دارد و حداقل می توان با 100 هکتار، کار در این منطقه را آغاز کرده، اما هنوز پیشرفت لازم را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ویژه تثبیت اشتغال موجود در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید

اهمیت ویژه تثبیت اشتغال موجود در کنار ایجاد فرصت های شغلی جدید