مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-07سياسي

طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان تامین اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اجرای طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر احسان کامرانی امروز در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل تامین اجتماعی استان با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین سازمان های بیمه گر در کشور نقش بسزایی در ارائه خدمات بیمه ای در حوزه های درمانی و بازنشستگی در کشور دارد.

وی با اشاره به برنامه سازمان تامین اجتماعی برای بیمه زنان خانه دار و دانشجویان، افزود: طرح مهم بیمه زنان خانه دار و دانشجویان نیازمند اطلاع رسانی گسترده و آگاهی بخشی در جامعه است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان می تواند کمک شایانی به این دو قشر مهم جامعه در دریافت خدمات بیمه ای کند و از این طرح برای دستیابی به اهداف مورد نظر حمایت خواهد شد.

کامرانی گفت: مردم هرمزگان در زمینه دریافت خدمات مناسب بیمه ای نیازمند حمایت و توجه هستند و ضروری است سازمان های بیمه گر چتر خدمات خود را به گونه ای گسترش دهند که مردم در زمینه دریافت خدمات بیمه ای به ویژه درمان با کمترین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان تامین اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی است

طرح بیمه زنان خانه دار و دانشجویان تامین اجتماعی نیازمند اطلاع رسانی است