مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:272022-04-07اجتماعي

معاون رییسی: دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد


شهرستان ساوجبلاغ با توجه به اینکه در مجاورت پایتخت بوده و مسیر عبوری مسافران 14 استان کشور است، ظرفیت های فوق العاده ای در جهت توسعه زیست محیطی دارد و سرمایه گذاران اهتمام ویژه ای به این منطقه دارند.

- شهرستان ساوجبلاغ با توجه به اینکه در مجاورت پایتخت بوده و مسیر عبوری مسافران 14 استان کشور است، ظرفیت های فوق العاده ای در جهت توسعه زیست محیطی دارد و سرمایه گذاران اهتمام ویژه ای به این منطقه دارند.

معاون معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست فضا را برای اشتغال فراهم می کند،اظهار داشت: این سازمان درزمینه حفظ محیط زیست کوتاه نیامده و طبق قانون دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی سلاجقه عصر پنجشنبه در بازدید شهرک صنعتی تحقیقاتی کاوش شهرستان ساوجبلاغ افزود: با قاطعیت می گویم، استان البرز توان بارگذاری صنعت را ندارد و تنها شرکت دانش بنیان اکنون در منطقه در حال توسعه هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ با توجه به اینکه در مجاورت پایتخت بوده و مسیر عبوری مسافران 14 استان کشور است، ظرفیت های فوق العاده ای در جهت توسعه زیست محیطی دارد و سرمایه گذاران اهتمام ویژه ای به این منطقه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییسی: دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد

معاون رییسی: دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد