مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-07اجتماعي

انعقاد قرراداد عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه ای «رامیان»


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از انعقاد قرارداد آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای «نی تپه» شهرستان رامیان خبر داد.

- انعقاد قرراداد عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه ای رامیان ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از انعقاد قرارداد آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای نی تپه شهرستان رامیان خبر داد.

حمزه گرایلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه مراکز فنی و حرفه ای یکی از مهم ترین سیاست های اصولی ما در دوره جدید خدمتگزاری در این نهاد خدمات رسان است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد ابتدا پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی که عملیات اجرایی آن آغاز نشده است در اولویت خواهند بود.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای نی تپه شهرستان رامیان یکی از مراکزی است که عملبات اجرایی آن پس از توقف چندساله مجددا باید آغاز شود، افزود: قرارداد آغاز دوباره عملیات اجرایی این پروژه در روزهای اخیر منعقد شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با تاکید بر اینکه عملیات احداث این مرکز در سال 1390 آغاز شده بود ولی به دلیل عدم تخصیص اعتبار در سال 1394، عملیات اجرایی پروژه متوقف شد، خاطرنشان کرد: این پروژه تا کنون 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرراداد عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه ای «رامیان»

انعقاد قرراداد عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه ای «رامیان»