مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 20:472022-04-07سياسي

تکمیل محور شهرکرد به شلمزار نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تسریع در تکمیل محور چهار خطه شهرکرد به شلمزار، یکی از پروژه های مورد تاکید در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بود، - گفت: تکمیل این محور نیازمند تخصیص اعتبار به صورت ویژه است، پیش بینی می شود، محور شهرکرد به شلمزار امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری با اشاره به جلسه برگزار شده با وزیر راه و شهرسازی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی مرتبط با حوزه راه و راه سازی، اظهار کرد: این جلسه با محوریت توسعه محورهای مواصلاتی استان و پیگیری اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دار در حوزه راه سازی استان برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پروژه راه آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد یکی از پروژه های پیشران، زیرساختی و اولویت دار در حوزه راه سازی در استان محسوب می شود، پیشرفت فیزیکی این پروژه در سال 1400 به 65 درصد رسید، همچنین در سال گذشته 800 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه راه آهن مبارکه_ سفیددشت به شهرکرد، جزو پروژه های دارای اولویت در مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است، عنوان کرد: این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور شهرکرد به شلمزار نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است

تکمیل محور شهرکرد به شلمزار نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است