مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 21:222022-04-07ورزشي

کرمانشاه میزبان کاراته وان ایران شد


رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از برگزاری مرحله دوم سومین دوره لیگ کاراته وان از 17 اردیبهشت ماه به میزبانی کرمانشاه خبرداد.

- سعید نصراللهی در نشستی خبری که عصر امروز(18 فروردین) برگزار شد، از این میزبانی به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ ورزش کرمانشاه نام برد و اظهار کرد: طبق برآوردهای انجام شده حدود هشت تا 10 هزار نفر درگیر این مسابقات خواهند شد که از نظر کثرت نفرات در تاریخ ورزش کرمانشاه بی سابقه است.

وی اضافه کرد: تاکنون دو دوره رقابت های کاراته وان در کشور برگزار شده و سومین دوره آن از اسفندماه با برگزاری مرحله اول به میزبانی تهران آغاز شده است.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: برای برگزاری این رقابت ها در سال گذشته تعدادی از استان ها درخواست میزبانی دادند و در نهایت میزبانی مرحله اول به تهران افتاد و در ایام نوروز بازهم رایزنی های خود را ادامه دادیم تا اینکه میزبانی مرحله دوم به کرمانشاه داده شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود، گفت: این مسابقات رنکینگ کشوری برای انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت ها آسیایی و جهانی دارد و به نفرات برتر جایزه نقدی هم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان کاراته وان ایران شد

کرمانشاه میزبان کاراته وان ایران شد