مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 21:372022-04-07سياسي

مازندران می تواند به مرکز توریست درمانی کشور تبدیل شود


باتوجه به اینکه مازندران مقصد گردشگری است می تواند با گسترش و توسعه بیمارستان ها به عنوان مرکز توریست درمانی کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دکتر فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای هیات رییسه، مشاوران و مدیران دانشگاه با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران با آیت الله محمدی لایینی دیدار کردند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تبریک بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، بر اخلاق مداری و پیگیری امور مردم تاکید کرد و گفت: همه ما در جایگاهی که به عنوان مسوول قرار گرفتیم باید تلاش کنیم تا در کار خود موفق شویم و به مردم خدمت کنیم؛ چراکه در روز قیامت آن میز مسوولیت شهادت خواهد داد که این خدمت صورت گرفته است.

وی با اشاره به نیاز استان مازندران به توسعه مراکز درمانی، به بیمارستان درحال ساخت در شهرستان ساری افزود: با توجه به اینکه مازندران مقصد گردشگری است می تواند با گسترش و توسعه بیمارستان ها به عنوان مرکز توریست درمانی کشور تبدیل شود.

  دکتر فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این جلسه بر عملیاتی شدن شعار امسال مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران می تواند به مرکز توریست درمانی کشور تبدیل شود

مازندران می تواند به مرکز توریست درمانی کشور تبدیل شود