مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-07سياسي

تکفیر سوغات جهل است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد توقف در مسیر پیشرفت کشور هستند، گفت: تکفیر حاصل و سوغات جهل است.

- حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مشترک با علمای اهل سنت، اظهار داشت: جلسه هم اندیشی علما که امروز در استان گلستان در قالب هم اندیشی برگزار شد پیرامون یک وظیفه بزرگ به نام جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مسئله جهاد تبیین اهمیت زیادی قائل هستند و فرموده اند جهاد تببین بیان راهبردی اسلام است، افزود: جهاد تببین وظیفه ای است که در عصری که عقلانیت بشری با دوران قهقرایی تکفیر روبه رو است اهمیت بیشتری می یابد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسراییل ضمن حمایت از داعش، هیچ گاه به شیعه و سنی اهمیت نمی دهد و همانطور که داعش در عراق بیشترین افراد را از بین اهل تسنن به شهادت رساند برایش شیعه و سنی فرقی نمی کند.

حزیراوی با اشاره به اینکه تکفیر سوغات جهل است، تاکید کرد: در ماجرای شهادت علمای اهل سنت و شیعه که باعث ناراحتی و شکستن قلب ادم می شود این نکته و سوال مهم است که چرا در زمانی که ملت ما در برابر استکبار جهانی ایستاده است، فشار اقتصادی را تحمل کرده و مانند دیگر کشورها سرتعظیم فرود نیاوردیم باید شاهد این جنایت ها باشیم؟ وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکفیر سوغات جهل است

تکفیر سوغات جهل است