مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 22:472022-04-07سياسي

هدیه زمین به خانواده چهارقلوی البرز


علاوه بر این در دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با پدر و مادر چهار قلوی البرزی یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع با کاربری مسکونی در شهرستان نظرآباد استان البرز به این خانواده اختصاص داده شد.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از سال 1400 سعی کرده ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می شوند مورد حمایت قرار گیرند و برای شروع و امکان عملیاتی شدن از چند قلوها شروع کردیم که به دلیل تعداد محدود امکان اجرایی شدن آن بیشتر است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی، روز پنجشنبه 18 فروردین در جریان سفر استانی هیات دولت به استان، از کمپ ماده 16 معتادین البرز بازدید کرد.

در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان این کمپ در جریان فعالیت ها و خدمات ارائه شده به معتادین مقیم این مرکز قرار گرفت و وضعیت اشتغال، ادامه تحصیل در دوران بازپروری و ایجاد امکانات تفریحی در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت علاوه بر این در دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با پدر و مادر چهار قلوهای البرزی یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع با کاربری مسکونی در شهرستان نظرآباد استان البرز به این خانواده اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه زمین به خانواده چهارقلوی البرز

هدیه زمین به خانواده چهارقلوی البرز