مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 22:472022-04-07ورزشي

مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در ایران برگزار می شود


دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: مردادماه امسال، مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی و شهریورماه المپیک آسیایی در کشور برگزار می شود.

- ، محسن بیرانوند امروز پنجشنبه ر مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی اظهار کرد: هدف و اولویت اصلی فدراسیون، مسابقات المپیک آسیایی است.

وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد که بر این اساس 22 وزنه بردار در اردو حضور خواهند یافت تا دو تیم آماده برای این این رقابت ها اعزام شوند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در رشته وزنه برداری برخوردار بوده که نیازمند توسعه یافتگی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی بهتر است.

بیرانوند، حضور علی میری در تیم ملی بزرگسالان و علی عالیپور در تیم ملی جوانان از این استان را نشان از ظرفیت بالای آذربایجان غربی در رشته وزنه برداری عنوان کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص هیئت این استان، تاخیرهایی در برگزاری مجمع انتخاباتی رخ داد که خوشبختانه امروز با حضور اعضا، رییس جدید هیئت با اکثریت آرا انتخاب شد.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این مجمع گفت: وزنه برداری یکی از رشته های مهم ورزشی استان است و انتظار داریم شاهد پرورش قهرمانان بیشتر و افتخارآفرینی در این رشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در ایران برگزار می شود

مسابقات وزنه برداری کشورهای اسلامی در ایران برگزار می شود