مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-08سياسي

سد پراشکفت در بویراحمد احداث می شود/ اتصال کبگیان به محور پاتاوه_ دهدشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به چیتاب سفر کرده در جمع نمازگزاران با اشاره به قابلیت های بی نظیر این بخش در حوزه گردشگری، کشاورزی و سایر حوزه ها اظهار کرد: بخشی از خواسته های مردم در احداث جاده روستایی، آب کشاورزی، پل بر روی رودخانه کبگیان و اینترنت در سفر امروز دیده و امسال اجرا می شود، بخشی از خواسته ها در سال آینده انجام می شود و تا جایی که ممکن است تلاش می کنیم گره از زندگی و کار مردم باز شود.

وی همچنین با حضور در روستای محمدآباد چیتاب گفت: آب و فاضلاب شهری مشکل فرسودگی شبکه آب این منطقه را رفع کند، ضمن اینکه بنیاد مسکن مشکل آسفالت و جدول کشی روستا را برطرف سازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشکل آنتن دهی تلفن همراه طبق گفته مدیرعامل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تا هفته آینده حل می شود.

احمدزاده در بازدید از سد جوزار با بیان اینکه یکی از زیباترین مناظر ایران در بخش کبگیان است، عنوان کرد: از همه گردشگران دعوت می کنم به این منطقه فوق العاده زیبا و بکر از استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت های منطقه در این سفر دیده شده است، افزود:  پیچ های خطرناکی در جاده منطقه وجود دارد که باید رفع شود، همچنین جاده درون بخشی کبگیان برای اتصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد پراشکفت در بویراحمد احداث می شود/ اتصال کبگیان به محور پاتاوه_ دهدشت

سد پراشکفت در بویراحمد احداث می شود/ اتصال کبگیان به محور پاتاوه_ دهدشت