مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-08حوادث

چه کنیم که سارقان قاپ زن ناکام شوند؟


«قاپ زنی» یکی از سرقت های شایعی است که در جامعه اتفاق می افتد که متاسفانه بخش زیادی از آن مربوط به بی احتیاطی شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قاپ زنی از جمله جرائمی است که به دلیل شیوه انجام آن گاهی مال باخته را علاوه بر زیان مالی با انواع صدمات روحی و جسمی روبرو می کند و بر این اساس پلیس به شهروندان توصیه می کند با رعایت این نکات سارقان قاپ زن را در تحقق نقشه مجرمانه خود ناکام بگذارند: * استفاده از هندزفری در هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه در معابر و فضای باز.

* خودداری از خرید گوشی تلفن همراه از افراد ناشناس و فاقد مدارک مالکیت (کارتن و فاکتور).

* هنگامی که قصد بازدید وسیله نقلیه خود را دارید ابتدا سوییچ را خارج و از بازگذاشتن درب خودرو خودداری و از رها نمودن گوشی تلفن همراه و سایر مدارک در خودرو و یا گذاشتن کیف دستی بر روز زمین خودداری کنید.

* به هنگام حمل وجوه نقد و امثالهم به صورت پیاده از پیاده رو استفاده کرده و کیف خود را با دستی که سمت دیوار کنارگذر قرار دارد حمل کنید.

* تردد نکردن از خیابان های خلوت و تاریک در حد امکان * شهروندان گرامی به هنگام حمل ونقل وجه نقد، اشیاء گرانقیمت (طلا و جواهروغیره)، اسناد ومدارک با خودرو علاوه بر قفل نمودن درب های خودرو از گذاشتن کیف در معرض دید خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم که سارقان قاپ زن ناکام شوند؟

چه کنیم که سارقان قاپ زن ناکام شوند؟