مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-08اجتماعي

آیا شبکه های اجتماعی واقعا تاثیر منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارد؟


بر اساس نتایج برخی تحقیقات دیگر، حتی رسانه های اجتماعی توانسته تعامل بین دانش آموزان و دبیران را بیشتر کند.

- آیا شبکه های اجتماعی واقعا تاثیر منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارد؟ بر اساس نتایج برخی تحقیقات دیگر، حتی رسانه های اجتماعی توانسته تعامل بین دانش آموزان و دبیران را بیشتر کند.

جامعه شناس و دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با اشاره به یافته های آخرین پژوهش خود در سال 97 و پیش از پاندمی کووید 19 درباره تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان گفت: یافته های به دست آمده از این پژوهش بیانگر این است که شبکه های اجتماعی مجازی تاثیری منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در آن مقطع زمانی و پیش از پاندمی کووید 19 نداشته است چراکه تنها یک پنجم دانش آموزان فعالیت در شبکه های اجتماعی را باعث کاهش عملکرد تحصیلی خود می دانستند.

دکتر تهمینه شاوردی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پژوهش انجام شده توسط وی با هدف شناخت تاثیر مثبت و منفی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی مقطع دوم(دهم، یازدهم و دوازدهم) در سال 97 و پیش از پادمی کووید 19 انجام شده است، اظهار کرد: جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان کلاس های دهم، یازدهم و دوازدهم مناطق 3، 4، 7، 8، 16، 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شبکه های اجتماعی واقعا تاثیر منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارد؟

آیا شبکه های اجتماعی واقعا تاثیر منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارد؟