مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-08ورزشي

قایدی از استقلال نمی رفت بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی می شد


زمان مشخص کرد جدایی قایدی از استقلال اشتباه بزرگی بود و او برای بازی کردن خارج از کشور هنوز به آمادگی کامل ذهنی نرسیده بود.

- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمان مشخص کرد جدایی قایدی از استقلال اشتباه بزرگی بود و او برای بازی کردن خارج از کشور هنوز به آمادگی کامل ذهنی نرسیده بود.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: این بازی با اینکه گلی در بر نداشت اما از نظر کیفی بالا بود و هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

در این بازی پیکان آنالیز بهتری از حریف داشت و مهره هایی به کار گرفت که از نقاط ضعف آبی پوشان به این تیم فشار بیاورند.

گماردن ابراهیم صالحی نزدیک به سیلوا و هدف گرفتن این مدافع برزیلی با پاس های سرعتی باعث شد تا پیکانی ها قبل از اخراج سیلوا هم صاحب یکی دو موقعیت خطرناک شوند و سرانجام تکرار این تاکتیک منجر به اخراجی سیلوا شد.

وی بیان داشت: در خصوص درستی یا غلط بودن تصمیم جنجالی داور با اینکه نظر من اشتباه محض داور در آن صحنه بود، اما بهتر است کارشناسان منصف در این خصوص نظر بدهند.

اما بعد از 10 نفره شدن استقلال فشار بیشتری در این بازی سنگین به بازیکنان وارد شد و باعث شد در دقایق پایانی استقلالی ها خسته تر از حریف باشند و طبیعتاً موقعیت های بیشتری نصیب پیکانی ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایدی از استقلال نمی رفت بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی می شد

قایدی از استقلال نمی رفت بازیکن فیکس تیم ملی در جام جهانی می شد