مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-08بين الملل

فرمانده آمریکایی: نیروی قدس سپاه باید در لیست تروریستی آمریکا بماند


تفسیر اظهارات ژنرال میلی می تواند این نکته باشد که خروج سپاه از لیست تروریستی آمریکا در عین باقی ماندن نیروی قدس (یکی از زیر شاخه های سپاه) در این لیست، - تفسیر اظهارات ژنرال میلی می تواند این نکته باشد که خروج سپاه از لیست تروریستی آمریکا در عین باقی ماندن نیروی قدس (یکی از زیر شاخه های سپاه) در این لیست، می تواند راهکاری باشد که دولت آمریکا مشغول فکر و تصمیم گیری در این باره است.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با خروج نیروی قدس سپاه از لیست تروریستی دولت آمریکا مخالفت کرد و گفت از نظر او نیروی قدس سپاه باید همچنان در لیست تروریستی دولت آمریکا باقی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیروز (پنج شنبه) در اظهارات خود در جلسه کمیته نیروهای مسلح سنا آمریکا گفت: من معتقدم که نیروی قدس سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است و از حذف آنها از فهرست سازمان های تروریستی خارجی حمایت نمی کنم.

اظهارات این ژنرال ارشد آمریکایی در شرایطی بیان شده که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازها مهم ترین موضوع اختلافی باقی مانده بین طرفین مذاکرات احیا برجام در وین، حذف نام سپاه از لیست تروریستی دولت آمریکاست و در حالی که جمهوری اسلامی ایران اصرار بر حذف نام سپاه از لیست تروریستی دولت آمریکا دارد، اما دولت بایدن تاکنون در برابر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده آمریکایی: نیروی قدس سپاه باید در لیست تروریستی آمریکا بماند

فرمانده آمریکایی: نیروی قدس سپاه باید در لیست تروریستی آمریکا بماند