مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-08پزشكي

تعطیلی مراکزتجمیعی واکسیناسیون کرونا در «بیرجند»


دبیرستاد دانشگاهی و پیشگیری کرونا در خراسان جنوبی از تعطیلی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در بیرجند خبر داد و گفت: از 20 فروردین ماه امسال تزریق واکسن کرونا فقط در 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از بیرجند، غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از 20 فروردین 1401 مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند تعطیل می شود.

وی افزود: مردم می توانند برای انجام واکسیناسیون ویروس منحوس کرونا به 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری بیرجند کنند.

دبیرستاددانشگاهی و پیشگیری کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: مرکز نجفی گل واقع در خیابان شهید طهماسبی، مرکز بهشتی یا قائم واقع در خیابان شیرین، مرکز جوادیه خیابان شهید برگی، مرکز غدیر واقع در سجادشهر بلوار غدیر، مرکز توحید واقع در خیابان 15 خرداد، مرکز شهید آوینی واقع در خیابان نیلوفر، مرکز شهید رجایی واقع در بلوار شهید رجایی و مرکز مهر شهر در بلوار امام علی (ع) آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان بیرجندی را دارند.

شریف زاده یادآور شد: تمامی این مراکز واکسیناسیون کرونا در شهر بیرجند به جز مرکز مهرشهر همه روزه از ساعت 8 تا 12 آماده ارائه خدمت به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکزتجمیعی واکسیناسیون کرونا در «بیرجند»

تعطیلی مراکزتجمیعی واکسیناسیون کرونا در «بیرجند»