مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-08ورزشي

ورزش صبحگاهی در فردیس با حضور معاون رییس جمهور


بزرگترین تجمع بانوان ورزش صبحگاهی با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پارک تندرستی فردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز جمعه 19 فروردین در ابتدای سفر به استان البرز میهمان هیات ورزش های همگانی و بانوان ورزشکار صبحگاهی در پارک تندرستی فردیس شد.

  به گفته غلامرضا فتح آبادی رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان فردیس، صبح امروز و با حضور معاون رییس جمهور بیش از 400 بانوی ورزشکار در ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک تندرستی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

 معاون رییس جمهور با توجه به استقبال بی نظیر بانوان از ورزش صبحگاهی و در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی بر لزوم توجه به ورزش بانوان و ایجاد فضاهای ورزشی اختصاصی برای بانوان شهرستان تاکید کرد.

در این بازدید که علاوه بر معاون رییس جمهور محترم در امور زنان و خانواده، اسماعیلی فرد مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز و ایلکا مسؤول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان البرز حضور داشتند، از آتوسا فرهمند قهرمان تکواندو آسیا و جهان توسط ایشان تقدیر شد.

هیأت ورزش های همگانی شهرستان فردیس از فعال ترین هیات های ورزشی شهرستان است که سالانه بیش از 200 برنامه از جمله مسابقات مختلف، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش صبحگاهی در فردیس با حضور معاون رییس جمهور

ورزش صبحگاهی در فردیس با حضور معاون رییس جمهور