مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-08حوادث

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون خبر داد و گفت: انحراف و سقوط خودرو سواری به دره، موجب کشته شدن یک نفر از سرنشینان شد.

- محمدهادی قانع جمعه 19 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات را ساعت 2:24 بامداد امروز به دوراهی سیاخ دارنگون، رهسپار کرد.

او افزود: براساس گزارش این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت به علت نامعلوم از مسیر خارج و به عمق 6 متری دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی شیراز، شدت این حادثه به حدی بود که راننده از خودرو به بیرون پرتاب و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

قانع عنوان کرد: آتش نشانان سریعا، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با تقسیم شدن به دو گروه ضمن انتقال راننده 23 ساله به خودروی اورژانس، پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون