مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-08سياسي

شهر 350 هزار نفری پردیس هنوز بیمارستان و آرامستان ندارد


امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه مشکلات مسکن مهر نشینان شهرستان باعث شرمندگی است گفت: شهر 350 هزار نفری پردیس هنوز بیمارستان و آرامستان ندارد.

- پردیس- امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه مشکلات مسکن مهرنشینان شهرستان باعث شرمندگی است، گفت: شهر 350 هزار نفری پردیس هنوز بیمارستان و آرامستان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه آمارهای وزارت نیرو و رسانه های رسمی، به خوبی نشان می دهد که چرا دانش بنیان شدن کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: مصرف 90 درصدی و هدر رفت 67 درصدی آب در کشاورزی در کنار هزینه 100 میلیون دلاری سالانه برای واردات بذر تنها بخشی از مشکلات کشاورزی سنتی ما به شمار می آید که امنیت غذایی کشور را هم تهدید می کند.

بخش کشاورزی ما از عرصه دانش بنیان عقب مانده و چون کشاورزی یک علم است و باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه برای دانش بنیان شدن کشاورزی دو اقدام لازم است، گفت: اول باید دستاوردهای علمی و فناوری های نوین موجود در کشور به دست کشاورزان برسد تا مورد استفاده قرار دهند و دوم مسئولان باید خود را موظف بدانند مشکلات کشاورزان را به دانشگاه ها و مراکز علمی ارجاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر 350 هزار نفری پردیس هنوز بیمارستان و آرامستان ندارد

شهر 350 هزار نفری پردیس هنوز بیمارستان و آرامستان ندارد