مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-08اجتماعي

یک طرفه شدن هراز و کندوان درصورت افزایش حجم ترافیک


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی کندوان، گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک محورهای هراز و کندوان از بعدازظهر امروز یک طرفه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های استان در گفت وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان در تمام محورهای مازندران هستیم.

وی با اشاره به بازگشایی محور کندوان، گفت: محور کندوان براثر ریزش کوه مسدود شده بود که با همکاری عوامل راهداری و حضور تیم های پلیس راه کاملا بازگشایی و پاک سازی شد.

رییس پلیس راه مازندران در ارتباط با محدودیت های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کامیون طی روزهای پایانی هفته برقرار است.

این مسوول با اشاره به ورودی های طی روز گذشته در محورهای شمال، تصریح کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان از سمت مرزن آباد به سمت تهران و در محور هراز از آب اسک به سمت تهران را دستور کار قرار دارد.

جهان تاب با هشدار نسبت به احتمال ریزش در کوهستان های مازندران، گفت: موضوع مهم پرهیز از توقف غیرضروری در کوهستان های استان است که کماکان باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن هراز و کندوان درصورت افزایش حجم ترافیک

یک طرفه شدن هراز و کندوان درصورت افزایش حجم ترافیک