مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-08سياسي

دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال برهم زدن همدلی مومنانه است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و عملیات کور به دنبال برهم زدن همدلی مومنانه است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و عملیات کور به دنبال برهم زدن همدلی مومنانه است.

حجت الاسلام والمسملین محمد عبادی زاده ظهر امروز (19 فروردین ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به حادثه دلخراش در حرم رضوی و شهادت دو روحانی جهادی، افزود: این روحانیون عزیز با توجه به آرمان روحانیت اصیل با جان و دل در خدمت مردم محروم و حاشیه نشین بودند و با روحیه جهادی شبانه روز خود را وقف رفع فقر و محرومیت کرده بودند.

وی شهادت در حریم نورانی رضوی را پاداش بزرگ ایشان دانست و تصریح کرد: شهادت منتهای آمال مردان خداست و روحانیت شاگردان مخلص مکتب شهادت اند و شهادت را برای خود فوز عظیم می دانند و قطعا این خون های پاک موجب نزدیکی قلوب و رفع فقر و بی عدالتی خواهد شد.

عبادی زادهی، حریم مقدس رضوی را مورد احترام همه مذاهب اسلامی دانست و با تاکید بر توطئه چینی دشمن بر اختلاف میان دو ملت همسایه، عنوان کرد: هجمه رسانه عظیم یک ماهه علیه دو ملت گواه آشکار این ادعاست و قطعا این ها وحدت امت اسلام را هدف گرفته اند؛ وحدتی که آرمان بلند انقلاب و خار چشم دشمنان است و با این اقدامات می خواهند امت اسلام را ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال برهم زدن همدلی مومنانه است

دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال برهم زدن همدلی مومنانه است