مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-08سياسي

دشمنان در پی تفرقه افکنی بین ادیان و مذاهب هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پشت پرده های شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: دشمنان با این اقدامات در پی تفرقه افکنی بین بین ادیان و مذاهب هستند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پشت پرده های شهادت دو تن از روحانیون در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: دشمنان با این اقدامات در پی تفرقه افکنی بین بین ادیان و مذاهب هستند.

آیت الله مصطفی علما امروز(19فروردین ) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، از دشمن شناسی به عنوان یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: ماجرای حمله به روحانیون در حرم امام رضا(ع) پشت پرده هایی دارد که باید برای مقابله با چنین توطئه هایی آمادگی کامل داشته و بیدار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه حرم امام هشتم و ماه مبارک رمضان حرمت دارد، گفت: امام رضا(ع) افتخار این سرزمین و جهان اسلام است و هتک حرمت به حرم ایشان در ماه مبارک رمضان محکوم می شود.

وی ادامه داد :همه مردم دو روحانی به شهادت رسیده را از شخصیت هایی جهادی می دانند که در خدمت به مردم، زنان بی سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند و این اقدام باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در پی تفرقه افکنی بین ادیان و مذاهب هستند

دشمنان در پی تفرقه افکنی بین ادیان و مذاهب هستند