مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-08سياسي

مشکل آب بوشهر به صورت همیشگی حل شود/ لزوم تامین نیازهای استان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تامین پایدار نیازهای آبی استان شد و گفت: مشکل آب استان بوشهر باید به صورت همیشگی حل شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر مشکلات فراوانی در زمینه تأمین آب روبرو است که مسئولان استان باید عزمی جدی برای رفع این مشکل مهم داشته باشند.

وی با اشاره به گلایه های مردم نقاط مختلف استان بوشهر در زمینه تأمین آب مورد نیاز خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تمام توان برای حل مشکل کمبود آب شرب تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر خواستار صرفه جویی در مصرف آب توسط آحاد مردم شد و بیان کرد: انتظار داریم مشکل کمبود آب استان بوشهر برای همیشه برطرف و آب شرب مشترکان به صورت پایدار تأمین شود.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اضافه کرد: از جمله اقدامات جهان استکبار و بویژه رژیم صهیونیستی در این زمینه می توان به حوادثی مانند هتک حرمت به حرم رضوی اشاره کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند بین دو کشور دوست و همسایه ایران و افغانستان ایجاد اختلاف کنند افزود: در این شرایط حساس پیرو تأکیدهای رهبر معظم انقلاب باید نسبت به تحرکات دشمنان هوشیارتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب بوشهر به صورت همیشگی حل شود/ لزوم تامین نیازهای استان

مشکل آب بوشهر به صورت همیشگی حل شود/ لزوم تامین نیازهای استان