مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-08سياسي

شیعه و سنی دیگر فریب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را نمی خورند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بیانیه ای با محکوم کردن حادثه حرم مطهر رضوی، به تبیین توطئه های دشمنان در رابطه با این حادثه و ضرورت صبر و بصیرت مردم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بیانیه ای با محکوم کردن حادثه روز گذشته در حرم مطهر رضوی به تبیین توطئه های دشمنان در رابطه با این حادثه و ضرورت صبر و بصیرت مردم پرداخت.

متن بیانیه به این شرح است: تاریخ تکرار می شود.

روزی در خانه خدا و در ماه مبارک رمضان، شمشیر عداوت از آستین جهل بیرون آمده و بر فرق باب علم النبی (ص) فرود می آید و روزی دیگر همان شمشیر در همان دست ناپاک در حرم مطهر رضوی و در ماه مبارک رمضان موجب شهادت و مجروحیت سه بنده پاک خداوند می شود.

جنود شیطان بدانند، شهادت برای ما شیرین تر از عسل و نقطه عروج و مایه افتخار است و این گل های پر پر شده، بوستان محمدی (ص) را بارورتر و مسلمانان عالم را آگاه تر و متحدتر خواهد کرد.

این حادثه تلخ، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات روحانیت است که در عین مظلومیت، سینه خود را آماج حملات معاندین قرار داده و از هیچ تهدیدی نهراسیدند.

ملت بصیر ایران با تحلیل درست این واقعه و شناخت دقیق دسیسه های مستکبرین، إن شاء الله فریب تفرقه افکنی ها و تلاش دشمنان در به جان هم انداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه و سنی دیگر فریب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را نمی خورند

شیعه و سنی دیگر فریب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را نمی خورند