مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-08سياسي

تربیت نسلی از طلبه های جهادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است


از مهم ترین دستاوردهای انقلاب تربیت نسلی از طلبه های جهادی است و جرم سه طلبه ای که در حرم امام رضا مورد حمله قرار گرفتند، - ، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز این هفته ضمن گرامیداشت یاد دو شهید طلبه که در حمله تروریستی به حرم امام رضا (ع) به فیض شهادت نائل شدند، اظهار کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تربیت نسلی از طلبه های جهادی است.

وی ادامه داد: قشر طلبه همیشه از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از اقشار جامعه بوده و هنوز این حالت با وجود بعضی از تصورات کماکان وجود دارد.

امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه طلبه جهادی را شیعه راستین امیرالمومنین دانست و اضافه کرد: طلبه ی جهادی زندگی خود را وقف خدمت به مردم می کند که شهید اصلانی همیشه در حال کار جهادی در حاشیه شهر مشهد بود و برای مشکلات قشر کم برخوردار تلاش می کرد.

وی افزود: معلوم نیست برخی با چه انگیزه ای، سال ها پس از پیروزی انقلاب، جهاد سازندگی را منحل و یا ادغام کردند اما در دامن انقلاب، نیروهای جهادی تربیت شدند.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: جرم این سه طلبه که مورد حمله واقع شدند، خدمت به مردم بود که بالاترین افتخار برای یک شیعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسلی از طلبه های جهادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

تربیت نسلی از طلبه های جهادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است