مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-08سياسي

کشاورزی یزد دستخوش بی تدبیری کارشناس نماها نشود/خلاقیت جایگزین حذف


کشاورزی و صنعت باید در مسیر دانش بنیان شدن قرار بگیرند و اینکه عده ای کشاورزی را به دلیل کم آبی محدود کنند، عاقلانه نیست.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه یکی از فلسفه های روزه، حصول تقوا است، اظهار داشت: در گذر ماه رمضان و انجام اطاعت الهی که انسان بر اساس دستور خدای متعال گرسنگی و تشنگی را تحمل می کند و اعضا و جوارح خود را برای رضای خدا محافظت می کند و از گناه دور نگه می دارد، سبب می شود که فرمانبرداری از خدای متعال در روح انسان تقویت شود و خدا به جای شیطان بر قلب و فکر و عمل ما حاکم شود.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان مهمان خدا هستیم و باید مراقب باشیم که شرایط مهمانی را رعایت و مقدمات آن را فراهم کنیم، افزود: در این ماه باید دلها خالی از وسوسه، گناه، غرور و تکبر باشد و سعی کنیم در این ایام در همه لحظات عمر خود به خدا توجه داشته باشیم و او را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

ناصری ادامه داد: همه بندگان خدا مهمان خدا هستیم و مراقب باشیم که به بندگان خدا سخت نگیریم و به یکدیگر ترحم کنیم و از توهین و افترا و بی توجهی دوری کنیم.

تولیدات دانش بنیان راه استقلال و خودکفایی کشور ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تولیدات دانش بنیان بیان کرد: امروز راه استقلال و خودکفایی کشور ما و دور زدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی یزد دستخوش بی تدبیری کارشناس نماها نشود/خلاقیت جایگزین حذف

کشاورزی یزد دستخوش بی تدبیری کارشناس نماها نشود/خلاقیت جایگزین حذف