مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-08اقتصادي

210 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بندر چابهار محقق شد


مدیرکل دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: جذب سرمایه گذاری 210 میلیارد تومانی بخش خصوصی و افزایش 41 درصدی مجموع عملیات تخلیه و بارگیری از دستاوردهای مهم حوزه بندری در سال گذشته بود.

- به نقل از پایگاه خبری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی در تشریح مهمترین اقدامات سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته شاهد رشد 78 درصدی واردات کالاهای اساسی و افزایش 3.

5 برابری صادرات کالا در بندر چابهار بودیم.

وی با بیان اینکه تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و نفتی به ترتیب 68 و هشت درصد نسبت به سال 99 افزایش پیدا کرده است، گفت: در سال جاری افزایش ترافیک کالا و کشتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در سال 1400 می توان به الکترونیکی کردن استعلام دفاتر رسمی و همچنین الکترونیکی کردن دریافت اسناد و مدارک ورود و خروج شناور و حذف تمامی مراجعه های حضوری ارباب رجوع اشاره کرد.

آقایی به عملکرد حوزه دریایی بنادر سیستان و بلوچستان در سال 1400 اشاره کرد و گفت: تکمیل و راه اندازی پروژه پوشش رادیویی سواحل استان، ساخت و تکمیل مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی پسابندر، کمک و امداد رسانی به 163 نفر از دریانوردان منطقه، تهیه طرح جامع نیازمندی های علائم کمک ناوبری سواحل استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بندر چابهار محقق شد

210 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بندر چابهار محقق شد