مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-08سياسي

آخرین وضعیت پروازها پس از گرد و خاک امروز


سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در پی گرد و خاک ایجاد شده امروز در آسمان کشور، پروازی لغو نشده چرا که دید کافی وجود دارد اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، - حتما از آخرین وضعیت پروازشان مطمئن شوند.

حسن خوشخو در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: در پی گرد و خاک ایجاد شده در آسمان ایران، دید برای پروازهای داخلی و خارجی کمتر شد اما تاثیری در لغو این پروازها نداشت، چرا که با وجود این شرایط، همچنان دید بیش از دو تا سه کیلومتر است.

وی افزود: گر چه تصمیم گیری در این زمینه برای هر یک از شرکت های هواپیمایی بر اساس پروتکل های خودشان متفاوت است و از نظر ایمنی پرواز و مسافر دید کافی برای نشست و برخاست هواپیما وجود دارد و به نظر نمی رسد مشکلی در این زمینه به وجود بیاید.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی گرد و غبار تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت و اوج آن امروز خواهد بود، ادامه داد: غلظت گرد و خاک بر اساس گزارش های موجود در ساعات اولیه امروز بیشتر بود اما در حال حاضر وضعیت بهتر شده و پیش بینی می شود در ساعات و روزهای پیش رو غلظت کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروازها پس از گرد و خاک امروز

آخرین وضعیت پروازها پس از گرد و خاک امروز