مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-08سياسي

طرح ملی مسکن در نطنز سریع تر آغاز شود


امام جمعه نطنز با بیان اینکه انتظار می رود هر چه سریع تر طرح مسکن ملی در نطنز اجرایی شود، گفت: باید زیرساخت های فاضلاب شهری آن تکمیل شود و لازم است همه مسؤولان و کسانی که تصمیم گیر هستند برای رفع این مشکل همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با محکومیت حمله تروریستی در حرم امام رضا (ع) به سه روحانی جهادی اظهار کرد:حمله به طلاب در حرم رضوی و به شهادت رساندن دو نفر از آن ها با هدف ایجاد تفرقه در بین ملت های مسلمان است.

وی با اشاره به بحث طرح مسکن ملی گفت: انتظار می رود هر چه سریع تر طرح مسکن ملی در نطنز اجرایی شود، البته بایستی زیرساخت های فاضلاب شهری آن که هنوز حل نشده، حل شود و همه مسؤولان و کسانی که تصمیم گیر هستند باید برای رفع این مشکل همکاری کنند.

20 فروردین روز سرنوشت ساز برای ملت ایران است حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت: یکی از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران روز بیستم فروردین است، همان طوری که می دانید کاخ سفید در سال 58 ارتباطات سیاسی خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع کرد و دشمنان بر این عقیده بودند که ملت ایران نمی تواند بدون وابستگی به غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مسکن در نطنز سریع تر آغاز شود

طرح ملی مسکن در نطنز سریع تر آغاز شود